Welcome to My Blog


Friday 8 November 2013

Students Foundation IT (2012/2013)

hyew,,,semua yang membaca blog saya....saya ingin menunjukkan gambar kenangan saya bersama rakan seperjuangan saya semasa berada di foundation. Merekalah semua orang yang pertama saya mengenali semasa berada di kos it... Mereka jugalah lawan saya dalam peperangan exam.. Terdapat pelbagai masalah yang kami kongsi antara suka dan duka...


- hari mula-mula perkenalan sem 1 (2012/2013)





- gambar semasa selesainya persembahan english nite sem 1 


- pergambaran di lokasi lab (pppa) dan di mana juga ini adalah hari terakhir arif berada di tatiuc sebelum berhenti masuk spa...


- bbq bersama classmate sem 2...


disebalik gambar semua...ada cerita...sekarang ini masing-masing membawa haluan sendiri apabila tamatnya foundation sem 3...aku, syirah dan fizi berada kos yang sama iaitu (bachelor in computer science)..manakala atul, azrin, rifat dan dillah kos (bachelor in computer science&business management)....

No comments:

Post a Comment