Welcome to My Blog


Tuesday 4 September 2018

abah

 tahun 2018 merupakan tahun yang paling sayu dan sedih dalam hidup kami sekeluarga..orang yang paling dekat dan sayang bah kan merupakan ketua keluarga dalam hidup kami telah meninggalkan kami semua untuk selamanya..

tarikh keramat 23/7/2018 adalah tarikh di mana abah menghembuskan nafas dalam pangkuan kami..tak dapat rasa nak bayangkan betapa sedihnya kehilangan orang paling dekat..

abah..walaupun abah dah tiada lagi di depan mata kami semua...tapi abah tetap terpahat dalam hati dan memori kami selamanya..semoga abah damai di alam sana..doa kami selalu mengiringi abah selalu..

abah...terima kasih berikan yang terbaik dalam hidup tira..mengajar tira erti kehidupan dunia ini dan kepahitan dalam mengharungi dugaan yang selalu datang..terima kasih juga abah, dah berikan pendidikan yang tinggi sampai degree tir belajar..support tira hingga tira capai segulung ijazah..

abah...tira takkan lupakan jasa pengorbanan abah buat tira..tira janji akan jaga umi dan adik2..semoga tira kuat seperti abah dalam menjaga keluarga ini...

al-fatihah buat abah...
damailah abah di sana..


No comments:

Post a Comment